sobota, 29 sierpnia 2015

Prolog

Czasami chciałabym wierzyć, że wszystko co do tej pory zrobiłam było słuszne. Że to wszystko było konieczne. Że nie dało się inaczej postąpić. I że cokolwiek bym nie zrobiła i tak by wyszło źle. Naprawdę chcę w to wierzyć, ale teraz analizując te wszystkie czyny mam wrażenie, że mogłam to inaczej rozegrać. Lepiej. Wiem, że to chore ciągle myśleć o przeszłości, ale jedynie to daje mi spokój. Albo bynajmniej dawało do czasu kiedy nie znalazłam tego innego rozwiązania. Lepszego. Wtedy cały mój pogląd na ostatnie wydarzenia się zmienił. Zamiast samej siebie zauważyłam tam zagubioną i troszkę głupią dziewczynę. Ona nawet nie zdawała sobie sprawy z tego, że przez jedno zdarzenie zmieni się jej całe życie i dlatego też za bardzo nie wiedziała co robić. Gdybym mogła się cofnąć w czasie do tamtego okresu w moim życiu to bym stanęła przed samą sobą i nakrzyczała na siebie za to, że byłam niewychowana i za bardzo naiwna. Albo bynajmniej za to, że uważałam, że świat jest taki jakim się wydaje być. To chyba było najgorsze. Choć wiedziałam, że niektórzy ludzie są źli nie sądziłam, że na swojej drodze spotkam ich aż tylu i że będę aż tak naiwna by się nabrać na ich gierki. Teraz do życia podchodzę nieco ostrożniej. Co prawda jeszcze do końca nie ochłonęłam po wydarzeniach które miały miejsce zaledwie dwa miesiące temu, ale wiem, że przez nie stałam się innym człowiekiem. Czy lepszym? Nie wiem. Jedyne co wiem to to, że teraz patrzę na świat zupełnie innymi barwami.

-------
Witam.
Oto przed wami prolog opowiadania.
Oczywiście mam nadzieję, że napiszecie chociażby kropkę w komentarzu żebym wiedziała, że przeczytaliście :)

A teraz sprawy organizacyjne.
W tym roku idę do technikum i nie wiem jak to będzie u mnie z czasem, więc postanowiłam dodawać odcinki raz w tygodniu. Tym dniem będzie sobota i odcinki raczej będą pojawiać się wieczorami, ale postaram się żeby były przed 21.
Jakby coś się zmieniło to dam wam znać.
A i zapomniałabym!
Z racji tego, że już we wtorek jest 1 września postanowiłam wam trochę umilić ten dzień, więc nie zapomnijcie wpaść na moje blogi. Także tutaj pojawi się odcinek. Taka niespodzianka. Haha :)
Tak więc do wtorku :)

3 komentarze:

  1. Prolog naprawdę świetny. Masz talent, jest cudowny. Już nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału, więc na pewno wpadnę ;)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, super sie zapowiada, nie moge sie doczekac pierwszego odcinka! Strasznie zzera mnie ciekawocs co to bedzie. Czekam :* <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcę więcej !
    To było po prostu NIESAMOWITE !
    Czekam !
    :*
    Ps. W niedzielę zapraszam do mnie bowiem planuję dla Was coś specjalnego !
    <3

    OdpowiedzUsuń

Nawet jeśli nie wiesz co napisać zostaw po sobie chociaż kropkę żebym wiedziała, że jesteś :)