niedziela, 17 kwietnia 2016

UWAGA!

Muszę Was z przykrością poinformować, że opowiadanie zostaje zawieszone na czas nieokreślony. Powodów jest kilka jak np. poprawki w szkole, 2 wyjazdy, ślub (nie mój :)) etc. Na dodatek dopisuje mi brak weny i co oczywiste brak czasu :( Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie i że mi to wybaczycie. Obiecuję, że o powrocie Was poinformuję :) Jeśli chcecie być jednymi z pierwszych którzy się dowiedzą napiszcie w komentarzu swoje e-maile bądź gmaile.
PS. Obiecuję, że jak wrócę to zrobię Wam spam odcinków :) Bądźcie przygotowani :)


Ale żeby nie było nudno przedstawię Wam mniej więcej jak widzę postacie z tego opo :)

BRUNO


MADI


LIV


HOLDER



ALEX
(oczywiście z zielonymi włosami i mnóstwem kolczyków :))


SOPHIA


CHRIS


NATHANIEL



MICHAEL





A w waszej wyobraźni jak wyglądają bohaterowie? :D Dajcie linki lub napiszcie imiona i nazwiska oraz do kogo pasują. Z chęcią zobaczę jak ich sobie wyobrażacie :)

4 komentarze:

  1. Ja oczywiście bardzo cię rozumiem, u mnie podobna sytuacja :') więc się nie martw, z cierpliwością poczekam na twój powrót :* ♡
    A co do postaci to hmmm wyobrażałam sobie ich trochę inaczej XD a najbardziej inaczej madi- wyobrażałam sobie zawsze, że ma brązowe włosy haha. No i A lex u mnie jest zupełnie inny Xdddd jakbym miała czas to bym ci powysyłała linki do zdjęć, ale nie chce mi się szukać (leniuch ) :D

    No to uzbarajam się w cierpliwość na twój powrót i serdecznie pozdrawiam :* ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. To opowiadnie jest najlepsze na świecie!

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie, nie załamuj mnie, kobieto .-. Dopiero, co ogarnęłam się z obowiązkami i jakoś zaczynam sobie radzić z łączeniem tego wszystkiego, a Ty mi tu takie coś odstawiasz ;( będę czekać najmniej cierpliwie ze wszystkich Twoich czytelniczek, życzę ogromu weny i obyś wróciła szybko :**
    A co do postaci:
    Efymsymdefym RYAN GOSLING xd! I jeszcze Liam aaaa i Harry x-x
    Są bardzo podobne do moich wyobrażeń, szczególnie Olivia. Tylko Madison wygląda ZUPEŁNIE inaczej, ale mnie zaskoczyłaś xd. Wracaj do nas szybko i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Nawet jeśli nie wiesz co napisać zostaw po sobie chociaż kropkę żebym wiedziała, że jesteś :)